Pazartesi, Ekim 08, 2007

GARGI'DA DOLUNAY


Otuz dakika sonra dolunay.

5 yorum:

Ayşegül Taştaban Erzincanoğlu/ Behçet dedi ki...

Ne güzel bir fotoğraf olmuş bu Nihat Abi,ellerine sağlık. Datça'yı öyle çok özledim ki, Bayrama gelirim diyordum, hem de müsait olursanız size kitabınızı imzalatırım diyordum, ama ailedeki bir hastalık nedeniyle olamıyor. Artık baharın güzel günlerine kaldı Datça ama sizin fotoğraflarınızla özlem gideriyorum.

Alp ve Ege'nin Annesi dedi ki...

Bence de, özlemi Nihat Abi sayesinde giderecegiz butun kis...

Açalya dedi ki...

Seneye de biz gorecegiz Nihat abi ve Datca'yi.

Nihat Akkaraca dedi ki...

İşte haberbu!.. Seneye Açalya'yı, Tammo'yu ve Dante'yi de göreceğiz. Datca'da yaşamanın avantajları.

Nihat Akkaraca dedi ki...

Bugünlerde geleceksiniz diye ümitleniyordum, Ayşegül. Karaman'ı Uzakdoğu ülkelerini konuşacağımızı ümit ediyordum. Tabii ki bn sadece dinleyici olacaktım.
oralara henüz! gidemedim.
Ama araya bir hastalık girince ne diyebiliriz ki, Geçmiş olsundan başka. Artık gelecek baharı bekleyeceğiz.